LA EDUCACIÓN ES EL ARMA MÁS PODEROSA QUE PUEDES USAR PARA CAMBIAR EL MUNDO.
NELSON MANDELA

sábado, 15 de junio de 2013

ATENEA

Unha vez máis, os pementeiros/as resolveron o reto e averiguaron que a Deusa Atenea, a protectora de Odiseo, naceu da cabeza do seu pai Zeus, xa grande e completamente armada, despois de que aquel tragase á súa nai Metis. Tamén averiguaron que unha estatua moi famosa de Atenea foi a que elaborou o xenial Fidias con ouro e marfil ( crisoelefantina) e foi colocada no interior do grandioso Partenón.

Reconstrucción del Partenón con la estatua de la diosa Palas Atenea

Partenon 1.jpg
E agora, aquí vos deixo as fotos dos gañadores do reto:








4 comentarios:

  1. ¡¡Felicitacións!!
    Hai que dicir que algúns dos gañadores tivo que correxir as respostas que "¡¡¡mami non había buscado ben!!!" , pero foi moi positivo ver que estiveron atentos e rectificar é de sabios.
    ¡¡E felicidades a VIOLETA, je,je,je... dixéronme que Antón foi o mellor!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Non pasa nada. A miña pregunta iba ó máis coñecido por todos e iso non quere dicir que non houbese máis esculturas de Atenea, por iso lles expliquei que eu falaba dunha das máis emblemáticas e do templo clásico máis recoñecido no mundo, unha imaxe que (penso eu)está na retina de todos nós, esa mole perfecta do Partenón no alto da Acrópolis de Atenas. ¡Insuperable!. Pero eles (os pementeiros) aínda están a construir ese banco de imaxes nas súas cabeciñas e non pasa nada, non é un erro, é un proceso de construcción, pero xa sabemos que os pementeiros dos que estamos a falar levan un ppouquiño mal o feito de non acertar, jajajajaja, pero así é a nosa vida, buscamos,atopamos cousas, metemos a pata outras e, despois, volvemos a intentalo para chegar a unha resposta digamos "correcta". Ufff, que me poño filosófica e non acabo!

      Eliminar
  2. están encantados con los retos!!!

    tanto que este verano vamos a seguir con ellos pero en la biblioteca municipal... que al final todas las respuestas vienen de internet.. y a mi me habían enseñado que todas las respuestas estaban en los libros ;)

    la última semana del curso!!!! increíble!!! me temo que se nos va a hacer cortísima ..

    un besazo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pues me parece muy bien que sigáis investigando!!!! qué suerte! a mi me tocará empezar de nuevo, jajajajaja, y tendré que partir de unos escalones más abajo, pero bueno, ahí está mi reto... a ver si llegamos a este punto otra vez!

      Eliminar