LA EDUCACIÓN ES EL ARMA MÁS PODEROSA QUE PUEDES USAR PARA CAMBIAR EL MUNDO.
NELSON MANDELA

miércoles, 29 de mayo de 2013

PERSEO


Hoxe na Pementeira lemos a historia de Perseo, o fillo de Zeus e Dánae que lle cortou a cabeza á malvada gorgona Medusa.

jomedusa.gif (4737 bytes)

Aquí podedes ver a magnífica estatua de bronce realizada por Cellini na que Perseo sostén nunha man a espada e na outra a cabeza da temible e petrificadora Medusa.

Os pementeiros e pementeiras estaban coa boca aberta escoitando como fixo Perseo para non mirar aos ollos de Medusa evitando, así, quedar petrificado.

Pero, hai unha cousa que non nos contou o libro que lemos pola mañán... E por iso, teño que poñervos un novo reto...
abc_frazredbigw.gif (11209 bytes)abc_frazredbigw.gif (11209 bytes)abc_frazredbigw.gif (11209 bytes)

¿Que, ou quen, naceu do chorro de sangue que brotou do pescozo de Medusa cando Perseo lle cortou a cabeza?

A ver que pementeiro/a o adiviña e nolo conta no cole.
¡Veña todo o mundo a investigar!

E antes de despedirme, déixovos unhas fotos dos pementeiros/as xogando por equipos despois de rematar as súas tarefas.

 Xogando ó trivial

Facendo puzles

Lendo libros de África

Construíndo
palabras
en minúsculas.


6 comentarios:

  1. Ana e Pablo descubriron a resposta e Ana quere un casco como o de Perseo para facerse invisible e gastarlle bromas a Pablo, je je je....

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Que ben! así mañán cando cheguemos teremos celebración, porque teño que demostrarlles o contentísima que me poño cando investigan e descubren cousas novas!!!!!! Graciñas Mela!

      Eliminar
  2. Željko hoy se acordó de que en el blog había un nuevo reto y con que me llegase el recado me doy por satisfecha. Aunque ya sabía toda la vida del personaje mitológico el cuestion, recurrimos a internet y dimos con la respuesta. Una forma muy buena de q vayan recordando cositas. Enhorabuena y yo también quiero el casco de la ninfa jajaja

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ¡Cómo me alegro! es que estaban todos interesados en la historia de Perseo, así que de aquí a fin de curso leeremos algunos relatos mitológicos más y aprenderemos más cositas. Y no te contó nada de Aquiles, y su talón, jajajaja, es que anduvieron "discutiendo" sobre quien tenía o no un punto débil, y cual era etc. todo después de contarles la historia de Aquiles. Creí que me moría de risa cuando los oí!!!!

      Eliminar
  3. !!!Uff Teté !!! Tes algo que ver con Argos?? "con los cien ojos que tenía éste podía vigilar día y noche, sin cesar. Pues Argos nunca cerraba todos los párpados al mismo tiempo: mientras cincuenta ojos dormían, otros cincuenta acechaban" .
    Non o digo polos cen ollos,ja,ja .. senon porque me fixei de qué hora son os teus comentarios..... ¡¡¡ e todabía traballando!!!
    A todo esto estou descubrindo que estes gregos eran mellores guionistas que os de disney channel.. je, je vaia historias se inventaban ....

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Xa quixera, xa... que boa falta fan os ollos!!! que che vou contar! O da hora é casual... As veces, cando teño curiosidade pois fago unha visita ó blog e, a verdade, teño a mala costumbre de deitarme tarde pero tampouco quere dicir que sempre esté traballando, jajajajaja! O que pasa é que teño unha sorte enorme, que non todo o mundo ten, e é que disfruto moito co meu traballo... ata o de agora... jajajaja.
      Grazas de novo!!!

      Eliminar