Por fin hoxe , pola tarde, disfrutamos dunha das nosas actividades favoritas: ¡plantar na nosa horta de infantil!
Este ano cambiámola de lugar, e agora estamos poñendo macetas no patio que está na entrada de infantil, esperando que pronto nos traian máis terra para poder ter unha horta como é debido.
A nosa intención era xa comenzar o pasado venres pola tarde pero, non sei se coa emoción ou que foi, non houbo maneira de organizarnos para saír fóra. Hoxe tamén había moita expectación pero conseguimos controlarnos un pouco e, finalmente, plantamos leituga, cenouras, xudías, flores, fabas...
Pobres este año las plantaciones van con calme y es que con este tiempo que tenemos poco pueden salir y cuando lo hacen, pues claro están todos entusiasmados y nerviosos. En fin, tomaros con clama el crecimiento de todas las plantaciones.
ResponderEliminarUn biquiño y a seguir aprendiendo de esta forma tan divertida.
A ver si mejora un poquito el tiempo porque ya tenemos nuevas cosas para plantar y no queremos que se nos estropeen! Pero bueno, hoy estábamos contentos porque, por lo menos, la lluvia nos estaba regando las macetas que habíamos dejado fuera, jejejeje, no hay mal que por bien no venga.
Eliminar